hilly

Eiwitrepen voor ouderen
Challenge
Ontwikkel eiwitrepen voor een doelgroep naar keuze.
Goal
Ik koos voor ouderen als doelgroep. Deze groep wordt vaak vergeten in branding en productontwikkeling. Maar als je merk eenmaal in deze doelgroep groeit, dooft het vertrouwen en de merkloyaliteit zelden uit. Daarom geloof ik dat er meer focus mag komen op ouderen en hun leefgewoonten. Er is ruimte om hen op een relevante, respectvolle manier te benaderen
Solution
Ik ontwikkelde Hilly een merk dat bewust níet frontaal communiceert over ‘proteïne’, maar eerder inzet op vertrouwen, warmte en herkenning. De naam Hilly klinkt vriendelijk en vertrouwd, en voelt als een natuurlijke aanvulling in het bestaande voedingsaanbod. In plaats van harde fitnessclaims, creëerde ik een campagne die inspeelt op het dagelijks leven van ouderen. Met subtiele branding, zachte kleuren en toegankelijke taal voelt Hilly als iets waar je nieuwsgierig naar bent zonder drempel. Ik werkte ook een jaarcampagne uit waarin Hilly stap voor stap op de markt wordt gebracht: van testfase tot winkelintroductie en herhaalaankoop.
GAllery







